HYDRA - POROS - AEGINA🇬🇷🇬🇷

      Aslında Atina' da staj yaptığım için boş zamanım olmayacağı için adalara gitmek hiç aklımda yoktu, fakat kuzenimin “Kaç kere paskalya tatilin olacak ki sanki gez işte” demesiyle paskalya tatilimde ne yapabilirim diye arayışa geçtim. Ve zaten uzun zamandır severek takip ettiğim Atina’ ya geldiğimde tavsiyelerini tek tek gerçekleştirdiğim Komşuda Ne Oluyor sayfasında adalar turunu gördüm acaba gitsem mi şimdi mail atsam yer de kalmamıştır ki umutsuzluğuyla mail attım ve hemen Komşuda Ne Oluyor sayfasının sahibi Mehmet Bey, yeriniz hazır dedi veee kendimii adalara giderken buldum, bunları da sizinle paylaşmak istedim. 





 1. Durak Hydra Adası


  Marinadan hareket ettikten neredeyse 2saat sonra Hydra adasındaydık ve ben buraya bayıldım, eşekler, evler, deniz, insanların yardım severliği türkçe konuşmaya çalışmaları, romantik bir ada oluşu her şeyi güzeldi ve ilerde tatil için gelmek isteyeceğim huzurlu yerlerden biri olarak seçtim kendisini. 







2. Durak Poros Adası


  Bu adada mola süresi Hydra adasına göre biraz kısaydı o yüzden çok gezme fırsatı bulamadım fakat adanın tepesinde saat kulesi bulunuyor. Oraya çıktım ve inanılmaz bir manzara vardı, karşıdaki adanın görüntüsü ve deniz müthişti gerçekten. 





3. Durak Aegina Adası

 Buraassıı antep fıstığı adasıı. Çünkü adada inanılmaz bir antep fıstığı üretimi var. Tezgahlarda antep fıstığı, antep fıstığından kahvaltılık soslar, antep fıstığından glutensiz minik atıştırmalıklar, antep fıstığından waffle, antep fıstığından makarna sosları bile vardı ve dahasıı.. Sonuç olarak iyi ki bu ada turuna katılmışım, ruhum dinlendi.. 






   BONUUUSS..
         Adalardan dönüşte antep fıstıklarımız eşliğinde yöresel folklor gösterisini izleyerek güzel zaman geçirebilirsiniz.








Yorumlar