'ISSIZ ADAM' KEKİ !

Bu 'Issız Adam' keki aslında tam olarak Havuçlu-Tarçınlı Kek :) Sadece Issız Adam filmini izlediğim günden itibaren ben bu kekin adını Issız Adam Keki olarak değiştirdim. En sevdiğim lezzetlerden biri olduğu için bu tarifi sizinle de paylaşmak istedim..

Malzemeler:

•3 Yumurta
•1/2 SB. Ayçiçek Yağı
•1 SB. Yoğurt
•1 TK. Vanilya
•2 Kabartma Tozu
•1.5 SB. Şeker
•1 YK. Tarçın
•2 Havuç (Rendelenmiş)
•3 SB. Un

  
    Yumurtalarla şekeri bir güzel çırpıyoruz. Ardından sırasıyla sıvı yağ, yoğurt, un, kabartma tozu, vanilya ekliyoruz. Hepsini tek tek ekleyip karıştırıyoruz. En son havuç ve tarçını ekleyip spatula ile karıştırıp yağladığımız kalıbımıza döküyoruz. Önceden ısıttığımız 180derece fırında 40-45 dakika pişiriyoruz. Soğuduktan sonra ben üzerine karamel sosu ve biraz badem serpiştirdim, böyle de çok güzel oldu..




  Bon Appétit!

Yorumlar